Intervju med forsker fra IFFSF: Hva er svogerforskning?

torsdag 26. mars 2009

Festtale ved åpningen av Institutt for framifrå svogerforskning (IFFSF)

Hurra! Nu er dagen endelig opprinnet. Nu starter en ny æra. Fra i dag skal resultatene fra framifrå svogerforskning skinne over vårt ganske land, og forhåbentligvis langt inn på amerikanske servere på internettets fortreffelige, internasjonalitetske utstrekning!

Så la oss nu klippe snoren: herved erklæres Institutt for framifrå svogerforskning (IFFSF) for åpnet!

6 kommentarer:

  1. Det var på tide at denne forskingen fikk sitt eget institutt, om ikke annet så for å vite hvor vi har den... Godt at noen tar ansvar! All heder og ære til dere og lykke til med den videre forskingen.

    SvarSlett
  2. Oi oi, her har jeg jo SÅ mye å bidra med! Har kommet frem til mange revolusjonerende resulatater via SMS fra tilfeldige personer! Ja, og ikke minst fra egne erfaringer. Jeg vil gå så langt som til å si at ALL min forskning er basert på egne erfaringer, og det gleder meg stort at dette arbeidet nå blir verdsatt i universitetsmiljøene (som jeg har hørt så mye fantastisk om)!

    SvarSlett
  3. Fantastisk! Gleder meg til å bli opplyst gjennom denne bloggen. Regner med at den vil gjøre meg til vinner av enhver diskusjon (alle vet jo at ... jamfør foskningsresultater publisert på bloggen for framifrå svogerforskning - får ikke bedre argumenter enn det:-))

    SvarSlett
  4. Det gleder oss storlig at instituttets åpning har resultert i stor begeistring!

    SvarSlett
  5. Jeg ser at dere er kommet frem i verden allerede, siden Jason Jones på Daily Show har brukt dere som kilde:
    http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=225153&title=the-last-100-days

    SvarSlett
  6. Så klart! Vi er et verdensomspennende institutt :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...