Intervju med forsker fra IFFSF: Hva er svogerforskning?

fredag 16. oktober 2009

Yahoo! fremmer forståelsen av menn for kvinner

Jeg har fått det ærefulle oppdrag med å bidra til Institutt for framifrå svogerforskning. Og jeg er beæret. Virkelig. Og jeg skal til mitt ytterste ikke skjemme bloggen med stygge skrivefeil og forskning som kan virke useriøs.

Som en ivrig leser av humorsidene på Yahoo! så må jeg jo dele de resultater jeg har funnet. Og når jeg sier humorsider, så mener jeg altså Dating tips sidene.

Jeg oppsummerer det siste derfra, i deres 3 punkter:
1) Hvordan behandler han betjeningen?
2)Hvordan behandler han søte dyr?
3)Hvordan snakker han om sin mor?

Jeg har aldri tenkt på det sånn før. Det må jeg innrømme.

Og et lite utvalg med sitater for deres videre bedømmelse:

-under 1): "that the way a man treats the people who service him out in public, whether it's a waitress or a cab driver, can indicate how he may later treat the woman he marries".

-under 2): "Does he show an affectionate side when playing with friendly, furry animals? Is his pet in love with him? Does his fish have a name?"

-under 3): "Is the word "mom" followed by a litany of disparaging comments, or does he talk about the good relationship he has with her with an air of respect?"

Og jeg avslutter som skribenten av disse 3 herlige punktene selv:
Again, take from this what you will.

1 kommentar:

  1. Jeg tillot meg å sette på et par etiketter til. (Og så tillot jeg meg å gjøre datingforskning til et ord, siden jeg er 7535. sjef i Astronomer mot orddeling - http://amo.no)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...