Intervju med forsker fra IFFSF: Hva er svogerforskning?

lørdag 17. april 2010

Er svogerforskningen en dans på roser?


Et spørsmål vi minst én gang har stilt oss selv, og som vi antar svogerforskere verden rundt daglig blir konfrontert med, er om svogerforskningen er en dans på roser. Et spontant, dyptgripende funn er at svaret på dette spørsmålet, som oppildner til selvransakelse, er som følger:

Om svogerforskningen er en dans på roser, avhenger av hvorvidt gulvdekoren hos svogerforskeren er rosemønstret. Dette kan illustreres meget overbevisende ved følgende fjonge graf (til høyre).

I grafetiketten har vi brukt ordet gulvteppe, men vi anerkjenner også rosemønstre på andre typer gulvbelegg (laminat, fliser, jordgulv, utskjæringer i klikkparkett o.l.) Vi anerkjenner også gulv laget av faktiske roser.

5 kommentarer:

  1. Jeg anslår at min og Sv.'s svogerforskning er 30% en dans på roser, basert på dekoren på vårt gulvteppe.

    SvarSlett
  2. Og jeg må anslå at min svogerforskning er 0% dans på roser siden gulvteppet mitt er helt blått.

    SvarSlett
  3. Svogerforskningen er nok en dans på roser, men er den også en lek?

    SvarSlett
  4. Det vil nok bli gjenstand for en intens svogerforskningsaktivitet i uoverskuelig tid fremover. Jeg antar imidlertid at seksjon for unnasluntrinsforskning ikke har kapasitet til å ta på seg dette ansvaret, så en av de andre seksjonene bør nok se på mulighetene for å sette av tid og ressurser til dette.

    SvarSlett
  5. Min svogerforskning må da være ca. 33.3 % unnasluntring på linoleum og 66,7 % unnasluntring på laminat.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...